Yorum Yok selahattin 10 Kasım 2013 Pazar
Bir kaç gün önce yaptığım araştırmaların sonucunda astral seyahati denemeye çalıştım. Aslında bir kaç yorum beni korkutmuştu. Ancak bu zevki gerçekten tatmak istiyordum. Ve en sonunda bütün dikkatimi toplayarak astral seyahati yapmaya karar verdim.

Başlangıçta gözlerim açıktı ve iyice astral yapmaya odaklandım. Daha sonra bir noktaya konsantre olup ruhumum her an oraya yükselebileceğini düşündüm. O anda kulağım çınlamaya başladı ve vücudumda bir değişikilik hissettim. Sanki bir manyetik güç ruhumu çekiyordu. Tam olarak olanlara bir anlam veremedim. Korktum ve devamını getirmek istemedim ancak yine merakıma yenik düştüm. Denemeye devam ettim.

Konsantrasyonum biraz dağılmıştı ancak elimden geldiğince toparladım kendimi. O anda sanki farklı bir insanmışım gibi hissettim. Yaptığım şeyleri sanki başkalarının kararıyla yapıyormuşum gibi hissettim. Bir anda ilgimi dağıtan yüksek bir ses çıktı ve konsantrasyonum bozuldu. Daha sonra devam edemedim ne kadar uğraştıysam da.

Ancak iyi kötü bir deneyimim oldu artık. Bu konuda biraz daha bilinçliyim. Bu yaşadığım olayıda sizinle paylaşarak, sizlere bazı yollar göstermek istedim. Denemeye devam edicem kendimi tam olarak hazır hissettiğim zaman ve inanıyorum ki bu sefer tam olarak astral seyahati gerçekleştiricem .

Sizlere bu yaşadığım olaydan söyleyebileceğim şey konsantrasyonunuzu her zaman en üst seviyede tutun.

Zeynep Korkmaz.

Yorumlar ;


Yorum Yap ;