Yorum Yok Unknown 30 Ocak 2014 Perşembe
        Bir binanın girişindeyim içeri giriyorum içerisi depo gibi bişey  sonra  orda  takılırken. Remee nin ışıkları  rüyamda o deponun  lambasının kırmızı bi renkte yanıp sönmesine sebeb oldu çok heyecanlandım çünkü bilimcim açıldı bir anda sanki bir sihir gibi. Sonra hemen gerçeklik kontrolü dedikleri şeyi yaptım sağ elimin parmaklarını saydım beş çıktı sonra elimi ters çevirdim saydım altı parmağım var şaşkınlıklar içerisindeyim şöyle bir daha baktım orta parmağımla yüzük parmağım arasında bir parmak  daha var ve çok komik duruyor :) sonra sol elimide saydım aynı şey oldu şaşkınlıklar içerisinde kaldım demekki denilenler doğruymuş diye düşündüm.  Sonra binadan çıktım enteresan bir şekilde çok sakimdim ve anın tadını çıkarmaya kararlıydım.

Epeyce geniş bir caddedeyim arabaların geldiği tarafta yani sol kaldırımdayım hava karanlık arabaların farları yanıyor.  Birden eyfel geldi aklıma düşündüm hemen odaklanıp eyfel kulesinin olduğu yere Paris'e gitmek istedim ama eyfel kulesi benim olduğu yere geldi daha doğrusu tahtadan bir minyatürü öylece kaldırımda duruyordu. Demek ki çapım bu kadarlık eyfel kulesine yetiyormuş diye düşünüp gülümsedim o an hala kendime şaşıyordum çünkü tüm kontrol bendeydi ve hiç heyecanlanmıyordum çünkü daha önceki deneyimlerimden heyecanlarınsam uyanacağımı biliyordum. Yolun karşısına doğru geçerken 3 kişi arabadan inip bana doğru koşmaya başladılar arkamı dönüp bir süre kaçtım sonra sikerim lan bu benim rüyam dedim ve adamların yok olmasına odaklandım ve tata bi anda yok oldular. Sonra sürekli akan trafiğe kafam bozuldu odaklanıp onları da yok ettim.  Sıra daha zevkli birşeyler yapmaya gelmişti artık bi hatun oluşturmaya çalıştım bi kaç denemeden sonra karşıdan  uzun boylu kahve montu bi hatun yürümeye başladı yaklaştım hemen kadın fazla giyinikti burda olmaz diye düşündüm başbaşa kalmak için odaklandım ve tataaa bir odadayız. Hemde aynalar var her tarafta ve bu çok hoşuma gitti. Bende hatunda halihazırda çırılçıplağız herşey hazır yani . Tam bi cennet burası diye düşündüm ne dilesem anında oluveyoriyordu. Sahi cennet böyle birşey mi acaba? Neyse kadın genç ve oldukça sağlam bir fiziği var. Tam istediğim gibi :) önce aynanın önünde  ********** (blog içeriğine uygun olmayan içerik nedeniyle sansürlenmiştir.)  İşimin bitmesine çok az vardı ve doruk noktalardaydım. Kalbim giderek daha hızlı çarpmaya başladı korkup sakinleşmeye çalıştım fakat başarılı olamadım. Bi anda herşey kararı verdi durdurmak istememde yapamadım ve  gözümü açmak zorunda kaldım :)

Yazar:Anonim





Yorumlar ;


Yorum Yap ;